1. ANALÝZA
DISKUZE S KLIENTEM – V první fázi začínáme osobní schůzkou s klientem, pro zjištění představ o vzhledu i funkčnosti webu – analýza cílových skupin a jejich potřeb, konkurenčního prostředí atd. Čím více informací nám prozradíte, tím pravděpodobněji dojde k souladu mezi vaší představou a potřebami pro vaše podnikání.
ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV – Po osobní schůzce s klientem přecházíme k analýze frází spojených s jeho působením a nutných pro SEO optimalizaci ve vyhledávačích.
2. NÁVRH STRUKTURY WEBU
Navrhneme základní strukturu webu – menu, stránek a podstránek. Při návrhu jednotlivých typových stránek specifikace funkcí a rozložení prvků na stránce. Na základě toho vznikne mapa webu, která je předávna zákazníkovi ke schválení.
3. VYTVOŘENÍ OBSAHU A GRAFICKÉ PODOBY WEBU
Při tvoření obsahu webu je důležité pamatovat na správné začlenění klíčových slov do všech textů. V této fázi je také důležité dodat co největší množství grafického materiálu který již vlastníte, aby design webu ladil s celkovým konceptem vašeho byznysu.
4. TESTOVÁNÍ NA ZKUŠEBNÍ DOMÉNĚ
Před ostrým spuštěním vám bude web k dispozici na veřejně nepřístupné testovací doméně.